E-Ekspertiz

E-Ekspertiz

Ekspertizlerin her yerden ve her zaman başvuru işlemlerini yapması ve başvurusunun anında belediyeye düşmesi sağlanmaktadır.

 

Eksper İşlemi Sıralaması

1- Eksperler E-belediye ortamımızda eksper kullanıcısı oluştururlar.

2- Belediye onayından geçen eksper üyelikleri Eksper Başvuru Sayfasını görebilecektir.

3- Açılan sayfada ada parsel girerek başvuru işlemlerine devam eder.

4-Ada-Parsel sonucu olumlu dönmesiyle ödeme aşamasına geçirilir. Ödeme onaylandıktan sonra.

5- İmar Müdürlüğü personeline Düşen başvuru onay verildiği zaman eksperler gerekli belgeleri görebilecektir.

Benzer İçerikler.

“Binalar Konuşuyor”
“E-Nikah”
“Dijital Belediye Binası”
“Hedef Sıfır Atık”
“Dijitalleşme Yolundaki Projelerimiz”
“E-Belediye”
“E-Çap”
“Uçangöz Albatros”
“E-Ruhsat”
“E-Numarataj”